15
Menü

Şuhut Belediye Başkanı Muhuttin ÖZAŞKIN, Ayhan Aydın'a Nazik Ziyaretleri ve Hoş Sohbetleri İçin Teşekkür Etti

Şuhut Belediye Başkanı Muhuttin ÖZAŞKIN, Ayhan Aydın'a Nazik Ziyaretleri ve Hoş Sohbetleri İçin Teşekkür Etti
Şuhut Belediye Başkanı Muhuttin ÖZAŞKIN'ın Teşekkür MesajıŞuhut Belediye Başkanı Muhuttin ÖZAŞKIN, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Ayhan Aydın'a nazik ziyaretleri ve hoş sohbetleri için te...

Şuhut Belediye Başkanı Muhuttin ÖZAŞKIN'ın Teşekkür Mesajı

Şuhut Belediye Başkanı Muhuttin ÖZAŞKIN, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Ayhan Aydın'a nazik ziyaretleri ve hoş sohbetleri için teşekkür etti. ÖZAŞKIN, Aydın'ın ziyareti sırasında gerçekleşen keyifli sohbetin kendisini memnun ettiğini belirtti. Belediye Başkanı, Ayhan Aydın'ın samimiyeti ve ilgisi karşısında duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Bu haberi paylaş:

İlk Yorumu Sen Yap

0/500 karakter
/*