Şuhut Belediye Başkanı Muhuttin ÖZAŞKIN'ın Teşekkür Mesajı
Şuhut Belediye Başkanı Muhuttin ÖZAŞKIN, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Ayhan Aydın'a nazik ziyaretleri ve hoş sohbetleri için teşekkür etti. ÖZAŞKIN, Aydın'ın ziyareti sırasında gerçekleşen keyifli sohbetin kendisini memnun ettiğini belirtti. Belediye Başkanı, Ayhan Aydın'ın samimiyeti ve ilgisi karşısında duyduğu memnuniyeti dile getirdi.
İlk Yorumu Sen Yap