Şuhut Belediye Başkanı Muhuttin Özaşkın, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Melih Melik Kara'yı Ziyaret Etti
Şuhut Belediye Başkanı Muhuttin Özaşkın, sosyal medya hesabından yaptığı paylaşımda, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Melih Melik Kara'yı ziyaret ettiklerini duyurdu. Ziyaret sırasında yeni görevlerinde başarılar dilediklerini belirten Özaşkın, Kara'ya hayırlı olsun dileklerini ilettiklerini ifade etti.
Yeni Görevinde Başarılar Dilediler
Şuhut Belediye Başkanı Muhuttin Özaşkın, ziyarette Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Melih Melik Kara'ya yeni görevinde başarılar dilediklerini belirtti. Karedeşlik ve iş birliği vurgusu yapan Özaşkın, karşılıklı fikir alışverişinde bulunduklarını ve gelecek projeler için görüş alışverişinde bulunduklarını aktardı.
İş Birliği Mesajı
Şuhut Belediye Başkanı Muhuttin Özaşkın, ziyaretlerinin iş birliği ve dayanışmayı güçlendirmek amacıyla gerçekleştirdiklerini vurguladı. Özaşkın, Çevre, Şehircilik ve İklim Değişikliği İl Müdürü Melih Melik Kara ile ortak projeler üzerine çalışacaklarını belirterek, gelecekte daha sağlıklı ve sürdürülebilir bir çevre için birlikte çalışacaklarını sözlerine ekledi.
İlk Yorumu Sen Yap