15
Menü

Toprak Mahsulleri Ofisi Üreticilere İlk Ödemelerini Yaptı

Toprak Mahsulleri Ofisi Üreticilere İlk Ödemelerini Yaptı
İlk Ödemeler Hesaplara AktarıldıToprak Mahsulleri Ofisi'ne hububatlarını teslim eden üreticilerin ilk ödemeleri bugün itibarıyla hesaplarına aktarılmaya başlandı. Ak Parti Afyonkarahisar Milletvekili ...

İlk Ödemeler Hesaplara Aktarıldı

Toprak Mahsulleri Ofisi'ne hububatlarını teslim eden üreticilerin ilk ödemeleri bugün itibarıyla hesaplarına aktarılmaya başlandı. Ak Parti Afyonkarahisar Milletvekili Ali Özkaya yaptığı açıklamada, 'Tüm çiftçilerimize hayırlı, bereketli ve bol kazançlı bir hasat sezonu diliyorum.' şeklinde konuştu.

Üretimin Sürdürülebilirliği İçin Önemli Adımlar Atılıyor

Hasat dönemi boyunca TMO, kendisine teslim edilen ürünlerin tamamını almaya devam ederek üreticilerin emeğini ve alın terini koruyacak. Üretimin sürdürülebilirliği ve çiftçilerin hak ettikleri değeri görmeleri adına atılan bu adımlar büyük önem taşımaktadır.

Teşekkür Mesajı

Ak Parti Afyonkarahisar Milletvekili Ali Özkaya, Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Tarım ve Orman Bakanı İbrahim Yumaklı, TMO Genel Müdürü Ahmet Güldal ve tüm TMO çalışanlarına teşekkür ederek ödemelerin tüm üreticilere hayırlı olmasını temenni etti.

Bu haberi paylaş:

İlk Yorumu Sen Yap

0/500 karakter
/*