15
Menü

Afyonkarahisar Devlet Hastanesi İdari Birimler Değerlendirme Toplantısı ve 30 Yıllık Emeğe Vefa

Afyonkarahisar Devlet Hastanesi İdari Birimler Değerlendirme Toplantısı ve 30 Yıllık Emeğe Vefa
İdari Birimler Değerlendirme ToplantısıAfyonkarahisar Devlet Hastanesi tarafından düzenlenen İdari Birimler Değerlendirme Toplantısı, Başhekim Op. Dr. Osman Acar, İdari ve Mali İşler Müdürü, yöneticil...

İdari Birimler Değerlendirme Toplantısı

Afyonkarahisar Devlet Hastanesi tarafından düzenlenen İdari Birimler Değerlendirme Toplantısı, Başhekim Op. Dr. Osman Acar, İdari ve Mali İşler Müdürü, yöneticiler ve çalışanların katılımıyla gerçekleşti. Sağlık hizmetlerinin sürdürülebilmesi için yürütülen çalışmaların ele alındığı toplantıda kurumsal hedefler ve projeler değerlendirildi.

30 Yıllık Emeğe Vefa

Programda, 30 yıl hizmet veren çalışanlara teşekkür belgeleri takdim edildi. Başhekim Op. Dr. Osman Acar, idari birimlerin sağlık hizmetlerindeki önemine vurgu yaptı.

Bu haberi paylaş:

İlk Yorumu Sen Yap

0/500 karakter
/*