İdari Birimler Değerlendirme Toplantısı
Afyonkarahisar Devlet Hastanesi tarafından düzenlenen İdari Birimler Değerlendirme Toplantısı, Başhekim Op. Dr. Osman Acar, İdari ve Mali İşler Müdürü, yöneticiler ve çalışanların katılımıyla gerçekleşti. Sağlık hizmetlerinin sürdürülebilmesi için yürütülen çalışmaların ele alındığı toplantıda kurumsal hedefler ve projeler değerlendirildi.
30 Yıllık Emeğe Vefa
Programda, 30 yıl hizmet veren çalışanlara teşekkür belgeleri takdim edildi. Başhekim Op. Dr. Osman Acar, idari birimlerin sağlık hizmetlerindeki önemine vurgu yaptı.
İlk Yorumu Sen Yap