KAMUOYUNA DUYURU
\n
\nBazı sosyal medya hesapları ve haber sayfaları tarafından, Belediyemiz ve Belediye Başkanımız Sayın Üzeyir Kasap hakkında gerçeği yansıtmayan, asılsız ve kamuoyunu yanıltmaya yönelik paylaşımlar yapılmıştır.
\n
\nSöz konusu paylaşımda iddia edildiği gibi belediyemize ait hizmet/makam aracımızın jandarma tarafından yolda bağlanması gibi bir durum kesinlikle yaşanmamıştır. Bu haber, gerçekle ilgisi olmayan, kasabamızda yürüttüğümüz hizmetleri gölgelemeye yönelik maksatlı bir algı çalışmasından ibarettir.
\n
\nBizler göreve geldiğimiz günden bu yana lafla değil, hizmetle konuşuyoruz. Kimileri evinde oturup dizi izlerken, kimileri de bizim çalışmalarımızı izlemektedir. İzlemeye devam etsinler; kıymetli kasaba halkımız kimin tembel, kimin çalışkan olduğunu, kimin algı peşinde, kimin hizmet peşinde olduğunu en doğru şekilde görecektir.
\n
\nUnutulmasın ki; nasihat ile uslanmayanı ikaz etmek gerekir. İkazdan da anlamayanlar için hukuk devleti içerisinde gerekli cevap verilir. Bizim mücadelemiz kavga değil; hakikat, hizmet ve memleket mücadelesidir.
\n
\nHiçbir güç, hiçbir irade, hiçbir şer odağı; Karamık Karacaören için yapacağımız hizmetlerden bizi yıldıramayacaktır. Bu böyle biline. \n \nMerhum Mehmet Âkif Ersoy’un ifade ettiği gibi: \n \n“Sahipsiz olan vatanın batması haktır; \nSen sahip olursan bu vatan batmayacaktır.”
\n
\nBiz de kasabamıza, milletimize ve bize emanet edilen bu kutlu göreve sahip çıkmaya devam edeceğiz. Karamık Karacaören için gece gündüz demeden çalışacak, halkımızın duası ve desteğiyle hizmet yolumuzdan asla dönmeyeceğiz.
\n
\nGerçeğe aykırı, asılsız ve kamuoyunu yanıltmaya yönelik bu paylaşım hakkında konu ile ilgili yasal süreç başlatılmıştır. Tüm yasal haklarımız saklıdır. \n \nÜzeyir Kasap
İlk Yorumu Sen Yap